(Πρακτικό 1/2024 Δημοτικού Συμβουλίου)
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΝΙΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΜΕΛΕΤΙΟΥ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΜΠΟΥΤΣΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Α. Διοικητικών Θεμάτων : την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Κατάστασης του Δήμου ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το οικείο νομικό πλαίσιο
Β. 1. Θεμάτων Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π. ) Αλιάρτου: την εποπτεία και την ευθύνη του Κ.Ε.Π. Αλιάρτου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του , όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ του Δήμου ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητε
Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Κοινωνικής Μέριμνας απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητες , ο Δήμαρχος.
Α. 1. Εποπτεύει την λειτουργία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και συντονίζει την ομαλή εκτέλεση των έργων (πλην της αρμοδιότητας της εποπτείας των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία).
Β. 1. Πολιτικής Προστασίας ( Πρόληψη & Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών)
Γ. Αγροτικών υποδομών
Δ. Γραφείο κίνησης-Συντήρηση Οχημάτων
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδήμαρχος Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Πολιτικής Προστασίας απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες, ασκεί α) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικης Ενότητας Αλιάρτου Μπουζίκας Κωνσταντίνος του Μοδέστου και β) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικης Ενότητας Θεσπιών Κύριος Παπαθανασίου Αθανάσιος του Χαραλάμπους
α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Αλιάρτου
γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε. Αλιάρτου .
δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης –άρδευσης, στη Δ.Ε. Αλιάρτου
ε. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων), στη Δ.Ε. Αλιάρτου
στ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Αλιάρτου( σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων)
ζ. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
η. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Αλιάρτου.
θ. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης-Άρδευσης Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην Δ.Ε. Αλιάρτου
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση που ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Αλιάρτου απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές του, α) ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων και Πολιτικής Προστασίας Κύριος Μπόλπασης Βασίλειος του Ιωάννη και β) ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας Κύριος Ζάγκας Πέτρος του Γεωργίου
α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Θεσπιών.
β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Θεσπιών
γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε. Θεσπιών.
δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης –άρδευσης, στη Δ.Ε. Θεσπιών
ε. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων), στη Δ.Ε. Θεσπιών
στ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Θεσπιών ( σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων)
ζ. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Θεσπιών.
η. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Θεσπιών. θ. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης-Άρδευσης Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην Δ.Ε. Θεσπιών
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Θεσπιέων απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί τις αρμοδιότητές του, ο Αντιδήμαρχος πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας Κουρούνης Μάριος
Α.Αρμοδιότητες Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας:
Β. Ενημέρωση παρακολούθηση εφαρμογή προγραμμάτων νέων Αγροτών
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Δείτε εδώ όλες τις αποφάσεις ορισμού αντιδημάρχων
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων από 02-01-2024 έως 10-01-2025”, Α.Α.Δ. 05/2024
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχου Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-03-2022 έως 31-08-2022”, Α.Α.Δ. 27/2022
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-09-2021 έως 31-08-2022”, Α.Α.Δ. 150/2021
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-09-2020 έως 31-08-2021”, Α.Α.Δ. 170/2020
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 02-09-2019 έως 31-08-2020”, Α.Α.Δ. 162/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 15-02-2019 έως 31-02-2019”, Α.Α.Δ. 13/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχου Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 44/2017 Απόφασης Δημάρχου”, Α.Α.Δ. 168/2017
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-03-2017 έως 31-08-2019”, Α.Α.Δ. 44/2017
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 04-01-2016 έως 28-02-2017”, Α.Α.Δ.: 1/2016
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμού Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων, Α.Α.Δ. 172/2014
Δείτε εδώ τις αποφάσεις ορισμού άμισθων εντεταλμένων συμβούλων
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων, χωρίς αμοιβή, για την εποπτεία και το συντονισμό δράσεων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων”, Α.Α.Δ. 33/2024
Απόφαση Δημάρχου “Μερική τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 163/20219 απόφασης Δημάρχου «Περί ορισμού και ανάθεσης αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στο Δήμο Αλιάρτου – Θεσπιέων, Α.Α.Δ. 151/2021
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός και ανάθεση αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στον Δήμο Αλιάρτου- Θεσπιέων”, Α.Α.Δ. 163/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός και ανάθεση αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στον Δήμο Αλιάρτου- Θεσπιέων, με δικαίωμα υπογραφής”, Α.Α.Δ. 172/2017